2. 6. Vypracujte online nastavená cvičení 01b až 05b a nechte si je vždy vyhodnotit. Tato cvičení najdete na adrese www.onlinecviceni.cz.
19. 5. V odkazu www.onlinecviceni.cz najdete: Podstatná jména – online procvičování 01b až 05b. Nastavení ponechte. Není nutný zápis do sešitu, pouze mi v messengeru pošlete zprávu, jak se vám cvičení dařila.
5. 5. Práce s textem: V uvedeném odkazu Teplota v měsících si přečtěte text, prohlédněte graf a odpovězte na otázky. Vaše odpovědi budou ihned vyhodnoceny.
21. 4. Projděte si uvedený diktát na https://www.pravopisne.cz/2013/01/diktat a pokuste se vyřešit uvedené detektivní příhody: www.youtube.com/watch.
7. 4. Napište slohové vypravování v rozsahu 250 a více slov s názvem I na malé cestě se dají zažít velká dobrodružství. Ve vypravování se musí objevit přímá řeč. Vypracovaný sloh zašlete jako přílohový dokument na mailovou adresu kupka.robert@seznam.cz do 13. dubna 2020 20.00 hodin.
27. 3. Využíváme internetové procvičování českého jazyka na těchto odkazech: https://www.ocestine.cz/gramatika/ a https://www.ocestine.cz/testy/. Samostatně a svým tempem si projděte výklad gramatiky v prvním odkazu. Zároveň si ji hned procvičte na jevech uvedených v odkazu druhém.
Vypracujte si všechna cvičení a všechny úkoly v kapitole Přídavná jména – najdete na těchto přílohách: příloha 1, příloha 2, příloha 3 a příloha 4.
Práce je zadána na počet hodin, který odpovídá vašemu rozvrhu.
Cvičení se mnou můžete konzultovat. Vypracujte je do školních sešitů a předložte ke kontrole, až se uvidíme. Mám také messenger a můžete mi psát na mailovou adresu kupka.robert@seznam.cz. Děkuji, hodně zdaru a opatrujte se.
Mgr. Robert Kupka
V případě nejasností mě můžete kontaktovat na emailu maruska.sladkova@gmail.com. Vše bude kontrolováno po skončení mimořádné situace ve škole.
Marie Sládková
16. 4. D/U od 14. dubna do 24. dubna:
29. 3. D/U ke kontrole do 1. dubna 2020: Prosím nafoťte nebo naskenujte D/U ke kontrole a pošlete na můj e–mail natalia.zdobinska@gmail.com do 1. dubna 2020. D/U musí být čitelné a dobře nafocené. V případě nezaslání úkolu bude každý zvlášť hodnocen známkou 5. Pokud vám něco není jasné, prosím pište na můj e–mail.
29. 3. D/U od 31. března 2020 do 10. dubna 2020:
Prosím D/U pošlete na můj e-mail do 12. dubna 2020 ke kontrole. D/U musí být čitelné a dobře nafocené. V případě nezaslání úkolu bude každý zvlášť hodnocen známkou 5. Pokud vám něco není jasné, prosím pište na můj e-mail.
Unit 6:
Natalia Zdobinska
28. 5. Přečtěte a přeložte si úvodní článek 8. lekce, zapište si novou slovní zásobu, vypracujte cvičení 69/a, 69/b, 69/c, dále si opište z učebnice mluvnici na str. 70 Vazba es gibt a na str. 71 Údaje hodin.
5. 5. Na straně 59 a straně 60: 7. lekce – přečtěte si a přeložte článek, zapište a naučte se novou slovní zásobu z této lekce.
7. 4. Vypracujte si cvičení str. 56/5, 57/7, 59/přelož článek, 61/opište si předložky, 62/zopakujte si látku Přísudkové sloveso po číslovkách. Vypracovaná cvičení pošlete na mail musiilona@ post.cz.
29. 3. Zadána práce na Google – učitelky.
54/a – utvořte správný pád, 54/b – nahraďte slova zájmeny, 54/c – vypracujte podle zadání, 55/a – doplňte sloveso können, 55/b – přeložte do českého jazyka.
Mgr. Ilona Musilová
17. 4. Vypracujte si cvičení a zapište si a naučte se slovíčka 8. lekce, 9. lekce a 10. lekce z učebnice německého jazyka. Na Google Classroom kód yuxzwaa.
Mgr. et Ing. Jaroslav Krob
23. 4. Další úkoly z matematiky budou zadány přes e–mailovou adresu: mayer.j@issrako.cz. Kontrola úkolů bude probíhat přes stejnou e–mailovou adresu.
Zopakujte si všechny příklady na Pythagorovu větu.
Ing. Jan Mayer
8. 6. Veškeré materiály najdete na Google Classroom. Nezapomínejte na TEST.
18. 5. Veškeré materiály najdete na Google Classroom. Nezapomínejte na TEST.
4. 5. Úkoly od 4. května do 22. května: Veškeré materiály najdete na Google Classroom. Doplňte si do sešitu poznámky z prezentace Přílohy ze zeleniny a ovoce. Test – opakování odevzdáte do 8. května na Google Classroom.
20. 4. Veškeré materiály najdete na Google Classroom. Doplňte si do sešitu poznámky z prezentace Přílohy k hlavním pokrmům z rýže, obilovin, luštěnin.
7. 4. Prezentace máte vždy zveřejněné na Google Classroom: Vypište si do sešitu poznámky z prezentace Přílohy z mouky a zpracujte si kontrolní otázky, které do 10. dubna 2020 odevzdáte v Google Classroom.
23. 3. Prostudujte si prezentace, které najdete ve školní skupině na facebooku: Základní TU přílohy a doplňky k hlavním pokrmům a Přílohy z brambor. Zapište si do sešitu poznámky z prezentací a vypracujte kontrolní otázky, které do 27. března pošlete na mail ruzickova.m@issrako.cz.
Prostudujte si tyto prezentace, které najdete ve školní skupině na facebooku: Základní omáčky, Omáčky k vařenému hovězímu masu, Složité omáčky a Rosol – aspik.
Mgr. Miroslava Růžičková
8. 6. Veškeré materiály najdete na Google Classroom. Doplňte si do sešitu poznámky z prezentace Tuky. Nezapomínejte na TEST.
19. 5. Veškeré materiály najdete na Google Classroom. Doplňte si do sešitu poznámky z prezentace Vejce. Nezapomínejte na TEST.
4. 5. Úkoly od 4. května do 22. května: Veškeré materiály najdete na Google Classroom. Doplňte si do sešitu poznámky z prezentace Mléčné výrobky, máslo, tvaroh, sýry.
20. 4. Veškeré materiály najdete na Google Classroom. Doplňte si do sešitu poznámky z prezentace Potraviny živočišného původu: mléko. Vypracujte si test z PAV, který odevzdáte v Google Classroom
7. 4. Prezentace máte vždy zveřejněné na Google Classroom: Vypište si do sešitu poznámky z prezentace Sladidla a zpracujte si kontrolní otázky, které do 10. dubna 2020 odevzdáte v Google Classroom.
23. 3. Prostudujte si prezentaci, které najdete ve školní skupině na facebooku: Ostatní pochutiny, kypřící prostředky. Zapište si do sešitu poznámky z prezentace a vypracujte kontrolní otázky, které do 27. března pošlete na mail ruzickova.m@issrako.cz.
Prostudujte si tyto prezentace, které najdete ve školní skupině na facebooku: Čaj, Kakao a čokoláda.
Mgr. Miroslava Růžičková
20. 4. Vaším úkolem bylo nastudovat ethanol, proto vypracujte kratší referát na téma ethanol. Referát pošlete na e–mailovou adresu: mayer.j@issrako.cz.
Nastudujte si tato témata: freony, methanol a ethanol.
Ing. Jan Mayer
8. 5. Vaším dalším úkolem je prostudovat si tento materiál. Žádné úkoly vám z něho neplynou, zamyslete se nad obsahem. Je ale nezbytně nutné, abyste poslali úkoly minulé jako podklady pro hodnocení za 2. pololetí.
1. 4. DALŠÍ ÚKOL: Přečtěte si text O umění, který najdete na příloze 1 a na příloze 2. Vyberte si jakéhokoliv umělce (spisovatele, herce, zpěváka, sochaře, malíře, skladatele a podobně), popište druh umění, ve kterém působí, zpracujte o něm referát nebo prezentaci a pošlete na mail cafmar@seznam.cz.
Přečtěte si a vypracujte ze zadání, které najdete pod tímto odkazem odpovědi na všechny otázky a úkoly. Protože se jedná o rozsáhlejší text, pracujte po jednotlivých podkapitolách.
Mgr. Karel Mencl
Práce zadána ve facebookové skupině.
Bc. Ilona Novotná
Práce zadána ve facebookové skupině.
Bc. Ilona Novotná
7. 4. Práce je zadána přes Google Classroom.
Vypracujte referáty a zašlete je do 31. března na mailovou adresu robova.v@issrako.cz:
Ing. Věra Robová
7. 4. Práce je zadávána přes Google Classroom.
12. 3. Vypracujte referáty a zašlete je do 31. března na mailovou adresu robova.v@issrako.cz:
Ing. Věra Robová
25. 5. Úkoly od 25. května do 29. května 2020: Veškeré materiály najdete na Google Classroom. Tento týden bychom se měli seznámit s GASTRONOMICKÝMI PRAVIDLY. Proto vám vkládám oporu v podobě prezentace, vše si prosím zapište do sešitu.
28. 4. Úkoly od 27. dubna do 30. dubna 2020: Veškeré materiály najdete na Google Classroom. Tento týden bychom měli začít FORMY PRODEJE, proto vám vkládám prezentaci v programu PowerPoint, vše si prosím zapište do sešitu. DÁLE: Posílám vám docela zábavné i poučné video: Jak by (ne)měla vypadat obsluha. Napište mi, který z číšníků z ukázky bude mít větší šanci dostat práci ve špičkových restauracích a hotelích? Těším se na vaše názory.
14. 4. Úkoly od 14. dubna do 17. dubna 2020: Veškeré materiály najdete na Google Classroom. Prostudujte si prezentaci Velký stolní inventář: rozdělení, druhy porcelánového nádobí, jejich použití a doplňte do sešitu poznámky z prezentace. Žáci, kteří nebyli hodnoceni za první pololetí, vypracují vložený test a odpovědi (výsledky) odevzdají do Google Glassroom.
7. 4. Od 29. března jsou veškeré materiály k výuce vkládány přes Google Classroom. Teď právě procvičujeme normování:
Nanormujte si pokrmy dle daného menu – laboratorní cvičení. Počet porcí je zadán ve studijní opoře. Opora laboratorního cvičení je zde v programu PowerPoint: laboratorní práce 1. B.
Bc. Romana Polcarová